Majdnem 4000 km
Brazília ad zöld utat az építési „Railroad tengerentúli”
A vasút, amely összekapcsolja az Atlanti és a Csendes-kezdődik a brazil part, átkel az Amazonas dzsungel és az Andok és a végén a perui tengerparton, fürdőzés után héja Bolívia
Brasilia
A Brazil zöld utat adtak a tegnap (22) egy technikai ülést La Paz az építési projekt „bi-óceáni vonat” néven is ismert tengerentúli Vasúti finanszírozással Németország és Svájc, amelyek kedveznek a kereskedelem öt dél nemzetek amerikai (Bolívia, Peru, Paraguay, Uruguay és Brazília). Az információ a német DPA hírügynökség.
„Brazília érdekelt és hajlandó [részt venni] a közös erőfeszítés, hogy elérje az ázsiai piacok és kihasználják a vasútvonal, amely eléri Corumbá (brazil oldal) és Puerto Suarez (Bolívia)”, mondta a gazdasági koordinátor América do Sul a brazil külügyminisztérium, João Carlos Castro Parkinson-kór.
Hangsúlyozta, hogy fontos, hogy megállapodásokat kössön „szokások harmonizáció”, így van egy folyadék vonatok Brazília-Bolívia és Peru útvonalon.
on Rails
A bolíviai közmunkaügyi miniszter, Milton Claros üdvözölte a csatlakozási Brazília. „Mi a pályán”, mondta az első technikai ülést tartott tegnap a bolíviai külügyminisztérium részvételével képviselői Németország, Svájc, Brazília, Peru, Paraguay, Uruguay, Bolívia, az Amerika-közi Fejlesztési Bank (IDB) és a Társaság Andok (CAF).
A német miniszter-helyettes közlekedési és digitális infrastruktúra, Rainer Bomba, megerősítette, hogy a mintegy 30 német és svájci cégek érdeklődnek a finanszírozás és építése „vasúti folyosó Központi Bi-óceáni”, a hivatalos neve a vasútvonal, amely egy 3750 km hosszú, amikor befejeződött. „Ez egy óriási projekt. Most határozzuk meg a befektetési célok az építkezés „, mondta Bomba.
"Century 21 Panama-csatorna"
A német miniszter-helyettes közlekedési megállapodás a bolíviai miniszter Milton Claros, a szándéknyilatkozatot, hogy megerősítse a Bi-Oceanic folyosó, amely aktus részt vett a bolíviai elnök Evo Morales. „Meggyőződésünk, hogy a bi-óceáni közötti vasúti Brazília, Bolívia és Peru lesz a 21. század Panama-csatorna”, mondta a képviselő.
A vasút, amely összekapcsolja az Atlanti és a Csendes-kezdődik a brazil part, átkel az Amazonas dzsungel és az Andok és a végén a perui tengerparton, fürdőzés után héja Bolíviában. A kormány a La Paz strong hangsúlyt ebben a munkában, mert azt szeretnénk, hogy ne lehessen a északi kikötők Chile, egy olyan országban, amely azt állítja, a történelmi vitát szuverén aljzatba a tengerbe.
Az útvonal magában a Santos-Campo Grande húzódik (Brazília), Puerto Suárez (Bolívia) és az ILO (Peru) és annak költsége a becslések szerint mintegy 14 milliárd dollárt szerint a műszaki vizsgálat által Bolíviában.
„Brazília érdekelt és hajlandó [részt venni] a közös erőfeszítés, hogy elérje az ázsiai piacok és kihasználják a vasútvonal, amely eléri Corumbá (brazil oldal) és Puerto Suarez (Bolívia)”, mondta a gazdasági koordinátor América do Sul a brazil külügyminisztérium, João Carlos Castro Parkinson-kór.
Hangsúlyozta, hogy fontos, hogy megállapodásokat kössön „szokások harmonizáció”, így van egy folyadék vonatok Brazília-Bolívia és Peru útvonalon.
on Rails
A bolíviai közmunkaügyi miniszter, Milton Claros üdvözölte a csatlakozási Brazília. „Mi a pályán”, mondta az első technikai ülést tartott tegnap a bolíviai külügyminisztérium részvételével képviselői Németország, Svájc, Brazília, Peru, Paraguay, Uruguay, Bolívia, az Amerika-közi Fejlesztési Bank (IDB) és a Társaság Andok (CAF).
A német miniszter-helyettes közlekedési és digitális infrastruktúra, Rainer Bomba, megerősítette, hogy a mintegy 30 német és svájci cégek érdeklődnek a finanszírozás és építése „vasúti folyosó Központi Bi-óceáni”, a hivatalos neve a vasútvonal, amely egy 3750 km hosszú, amikor befejeződött. „Ez egy óriási projekt. Most határozzuk meg a befektetési célok az építkezés „, mondta Bomba.
"Century 21 Panama-csatorna"
A német miniszter-helyettes közlekedési megállapodás a bolíviai miniszter Milton Claros, a szándéknyilatkozatot, hogy megerősítse a Bi-Oceanic folyosó, amely aktus részt vett a bolíviai elnök Evo Morales. „Meggyőződésünk, hogy a bi-óceáni közötti vasúti Brazília, Bolívia és Peru lesz a 21. század Panama-csatorna”, mondta a képviselő.
A vasút, amely összekapcsolja az Atlanti és a Csendes-kezdődik a brazil part, átkel az Amazonas dzsungel és az Andok és a végén a perui tengerparton, fürdőzés után héja Bolíviában. A kormány a La Paz strong hangsúlyt ebben a munkában, mert azt szeretnénk, hogy ne lehessen a északi kikötők Chile, egy olyan országban, amely azt állítja, a történelmi vitát szuverén aljzatba a tengerbe.
Az útvonal magában a Santos-Campo Grande húzódik (Brazília), Puerto Suárez (Bolívia) és az ILO (Peru) és annak költsége a becslések szerint mintegy 14 milliárd dollárt szerint a műszaki vizsgálat által Bolíviában.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése