GAZDASÁG
Company megerősíti a vasúti pro-bővítési tanulmányok Mato Grosso
A vasút ma Mato Grosso csak akkor van jelen a szakaszon városok között Alto Taquari és Rondonópolis
Az engedményes felé ALL, amely rendelkezik a koncesszió a vasúti hálózat Mato Grosso, megerősítette, hogy tanulmányozza a projekt, hogy bővítse a számokat Cuiabá, majd mosolyogni a középső-északi, mert a kérések a kormány Mato Grosso és különböző állami szervezetek, akik érdeklődést mutattak a munkát, mert a fontos, hogy az állam. Az adatok azonban a kapacitások, a kereslet és a beruházások még nem határozták meg.
Becslések szerint a bővítés Rondonópolis síneket kell Cuiabá, majd mosolyogni, ahogy vizsgált, meg kell követelnie $ 5 milliárd beruházások összesen. A sínek a vasúti szenátor Vicente Vuolo jött Mato Grosso 2000-ben felavatták a Alto Taquari terminál, és a fejlett Rondonopolis 2013-ban összesen közötti szakaszon Rondonópolis és Sorriso kerül körülbelül 600 km.
Elnöke szerint a Pro Railroad Forum, Francisco Vuolo, az előnyöket, amelyek felmerülhetnek a síneket Cuiabá, majd később Smile, mérhetetlen. „Gondoljunk csak a pozitív hatást, amelyet az érkezését a vasút révén az önkormányzatok, amelyeknek a terminálok telepítése a Alto Araguaia és Rondonópolis. A gazdasági mozgalom nőtt, sok cég telepedett, a föld értékes és új munkahelyek jöttek létre. "
Számos vállalat működik a vasúti terminál Rondonópolis, úgy a legnagyobb latin-amerikai, számviteli bevételek növekedése a kormány. Jelenleg szerint a faluban, egy másik iparág műtrágya ipar hajtják végre a helyszínen, akik csatlakoznak más vállalatok logisztikai, műtrágyák, szójabab zúzás, a biodízel üzemanyag-forgalmazás, többek között.
Francisco Vuolo úgy véli, hogy Cuiabá, az előnyök még nagyobb lesz, mert a város a fogyasztó központja az állam, ami lehetővé teszi a termékek áramlását a szállított Sao Paulo Mato Grosso, a hívás visszatérési rakomány. „És ezt az áramot, biztosan hozza az ipari hozzáadott értékű termékek,” mondja. „Ma az autó visszatér a teljes és üres.”
Egy másik pont kiemelte Francisco, hogy az érkezése a vonat Cuiabá, akkor is felfedezni a személyszállítást a főváros és Rondonópolis, társadalmi integráció a két város között, amint azt a megvalósíthatósági tanulmányok.
„Ez a szállítási feladat nagy távolságok, a magasabb kockázatot teherautó baleset, lopás és kevesebb biztonságot, és nem a közúti közlekedés, és igen, vasúton vagy vízi úton. Tehát van a teherautó, hogy a rövid távolságokra, utazás ugyanazon intenzitás, és a vonatok hosszabb távra, „érvel.
Becslések szerint a bővítés Rondonópolis síneket kell Cuiabá, majd mosolyogni, ahogy vizsgált, meg kell követelnie $ 5 milliárd beruházások összesen. A sínek a vasúti szenátor Vicente Vuolo jött Mato Grosso 2000-ben felavatták a Alto Taquari terminál, és a fejlett Rondonopolis 2013-ban összesen közötti szakaszon Rondonópolis és Sorriso kerül körülbelül 600 km.
Elnöke szerint a Pro Railroad Forum, Francisco Vuolo, az előnyöket, amelyek felmerülhetnek a síneket Cuiabá, majd később Smile, mérhetetlen. „Gondoljunk csak a pozitív hatást, amelyet az érkezését a vasút révén az önkormányzatok, amelyeknek a terminálok telepítése a Alto Araguaia és Rondonópolis. A gazdasági mozgalom nőtt, sok cég telepedett, a föld értékes és új munkahelyek jöttek létre. "
Számos vállalat működik a vasúti terminál Rondonópolis, úgy a legnagyobb latin-amerikai, számviteli bevételek növekedése a kormány. Jelenleg szerint a faluban, egy másik iparág műtrágya ipar hajtják végre a helyszínen, akik csatlakoznak más vállalatok logisztikai, műtrágyák, szójabab zúzás, a biodízel üzemanyag-forgalmazás, többek között.
Francisco Vuolo úgy véli, hogy Cuiabá, az előnyök még nagyobb lesz, mert a város a fogyasztó központja az állam, ami lehetővé teszi a termékek áramlását a szállított Sao Paulo Mato Grosso, a hívás visszatérési rakomány. „És ezt az áramot, biztosan hozza az ipari hozzáadott értékű termékek,” mondja. „Ma az autó visszatér a teljes és üres.”
Egy másik pont kiemelte Francisco, hogy az érkezése a vonat Cuiabá, akkor is felfedezni a személyszállítást a főváros és Rondonópolis, társadalmi integráció a két város között, amint azt a megvalósíthatósági tanulmányok.
„Ez a szállítási feladat nagy távolságok, a magasabb kockázatot teherautó baleset, lopás és kevesebb biztonságot, és nem a közúti közlekedés, és igen, vasúton vagy vízi úton. Tehát van a teherautó, hogy a rövid távolságokra, utazás ugyanazon intenzitás, és a vonatok hosszabb távra, „érvel.
| MARIO ALBERTO BENEDETTO LYNCH | 26 de mai![]() | ||
|
4 de jul (Há 3 dias)
![]() | ![]() ![]() | ||
---------- Mensagem encaminhada ----------
De: MARIO ALBERTO BENEDETTO LYNCH <marioalbertobenedetto@gmail. com>
Data: 8 de maio de 2017 14:09
Assunto: Empresa confirma estudos pró-expansão da ferrovia em Mato Grosso
Para: ADRIANO WELLINGTON BURGAUER <adrianoburguer@gmail.com>
De: MARIO ALBERTO BENEDETTO LYNCH <marioalbertobenedetto@gmail.
Data: 8 de maio de 2017 14:09
Assunto: Empresa confirma estudos pró-expansão da ferrovia em Mato Grosso
Para: ADRIANO WELLINGTON BURGAUER <adrianoburguer@gmail.com>

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése